Overslaan en naar inhoud gaan

Slimme blenders wereldwijd erkend als consumentenproductlijn van het jaar.

Cleveland, Ohio – 22 augustus 2019 – De slimme blenders in de Vitamix® Ascent™-serie hebben Zilver gewonnen in de categorie Consumentenproductlijn van het jaar bij de Best in Biz Awards 2019 International. Best in Biz International is het enige onafhankelijke wereldwijde prijzenprogramma voor bedrijven dat wordt gejureerd door redacteuren en verslaggevers van toppublicaties van over de hele wereld. Dit was de eerste keer dat Vitamix deelnam aan het programma.

The Vitamix Ascent Series represents the first high-performance smart blender line, with wireless technology and a family of SELF-DETECT® containers to accompany you both at home and on the go. The series combines state-of-the-art design with power and precision, plus the quality synonymous with the Vitamix name. The Vitamix Perfect Blend App enhances the experience even more, with 500+ recipes, meal planning capabilities, the option to sync with fitness tracking devices, and the ability to run automated blender programs right from your phone.

De Ascent-serie won de Gold Award voor Consumentenproductlijn van het jaar in de Best in Biz Awards 2018 North America.

“Bij Vitamix streven we ernaar om producten te maken die het dagelijks leven van onze klanten daadwerkelijk verbeteren", aldus Mark Fleming, Senior Vice President, Business Operations and Development bij Vitamix. "Deze prijs bevestigt dat onze innovaties wereldwijd waardevol en relevant zijn."

Aan het 7e jaarlijkse Best in Biz Awards International-programma deden bijna 300 publieke en private bedrijven mee uit alle sectoren van de wereldeconomie en uit meer dan 30 landen. Tijdens de internationale editie van 2019 werden er Best in Biz-prijzen uitgereikt in categorieën zoals het snelst groeiende bedrijf van het jaar, meest innovatieve bedrijf van het jaar, afdeling klantenservice van het jaar, directeur van het jaar, meest innovatieve product, zakelijk product, mvo-programma en milieuprogramma van het jaar.

De winnaars van deze 7e editie werden gekozen door een onafhankelijk panel met juryleden uit een breed spectrum van eersteklas publicaties en mediakanalen uit 11 landen. Elk jaar worden alleen redacteurs, schrijvers en bijdragers van bedrijfs-, consumenten-, financiële en technologiepublicaties, mediakanalen en analistenbureaus uitgenodigd om in het Best in Biz Awards-panel plaats te nemen. Het unieke karakter van dit programma is gedeeltelijk te danken aan de bijzondere samenstelling van de jury's, waardoor de ongeëvenaarde expertise, ervaring en objectiviteit van de juryleden optimaal wordt benut bij het bepalen van de prijswinnaars.

De jury van 2019 bestond uit schrijvers en bijdragers aan publicaties als Computer Hoy (Spanje), Data Breach Today, HT Mobile (Israël), Huffington Post, IAA Magazine (Verenigde Arabische Emiraten), NDR (Duitsland), Small Business IT (Canada), TechRadar (Verenigd Koninkrijk) en andere kanalen uit Australië, Canada, India, Indonesië en het Verenigd Koninkrijk.

"Ik was vereerd dat ik gevraagd werd om te jureren in de Best in Biz Awards 2019 International", aldus Zvi Wrobel, HTMAG. "Ik blijf versteld staan van de kwaliteit van de inzendingen. Alle bedrijven laten zeer indrukwekkende technologische vooruitgang zien. Het was moeilijk om een winnaar te kiezen."

Een volledige lijst van de gouden, zilveren en bronzen prijswinnaars van de Best in Biz Awards 2019 International vindt u op http://intl.bestinbizawards.com/intl-2019-winners

Meer informatie over de bekroonde Vitamix Ascent-serie vindt u op vitamix.com.

Over Vitamix

De Vitamix-familie is een groep private familiebedrijven. Vitamix is opgericht in 1921 en maakt hoogwaardige blendapparatuur voor huishoudelijk en commercieel gebruik. Miljoenen consumenten over de hele wereld gebruiken Vitamix-producten om hun gezondheid te verbeteren en culinaire doelen te verwezenlijken. De commerciële klantenlijst van het bedrijf leest als een who's who van grote restaurantketens; chef-koks zeggen net zoveel waarde te hechten aan hun Vitamix-machine als aan hun messen. In de vroege jaren 90 ontwikkelde het bedrijf de eerste echte commerciële blender, die de aanzet gaf tot de smoothiebeweging en door de lezers van Foodservice Equipment & Supplies al negen opeenvolgende jaren is verkozen tot de beste blender in zijn klasse. Vitamix wint prijs na prijs voor zijn producten, bedrijfscultuur en gebruikerservaring, en is te vinden in meer dan 130 landen. Het hoofdkwartier bevindt zich in Olmsted Township, nabij Cleveland in Ohio. Meer informatie vindt u op www.vitamix.com.

Over de Best in Biz Awards
Sinds 2011 hebben de Best in Biz Awards zich onderscheiden als het enige onafhankelijke prijzenprogramma voor bedrijven dat elk jaar wordt beoordeeld door vooraanstaande verslaggevers en redacteurs van toppublicaties van over de hele wereld. Best in Biz Awards worden uitgereikt in twee aparte programma's, North America en International, en in meer dan 80 categorieën, waaronder bedrijf, team, directeur, product, mvo, media, pr en andere categorieën. Meer informatie over het internationale programma van de Best in Biz Awards vindt u op http://intl.bestinbizawards.com.

Director of Communications

Uw sessie is wegens inactiviteit verlopen en is niet meer actief.

Pagina opnieuw laden