Overslaan en naar inhoud gaan

GREG TEED BENOEMD TOT NIEUWE CHIEF FINANCIAL AND ADMINISTRATIVE OFFICER BIJ VITAMIX

CLEVELAND – Vitamix benoemt Greg Teed tot nieuwe chief financial and administrative officer (CFAO) van het geliefde en kwalitatief hoogstaande merk. Teed heeft 25 jaar ervaring in financiën, strategische planning en operations, waarvan negen jaar in CFO-functies.

"Met het oog op ons naderende 100-jarige bestaan en de grote transformerende projecten en initiatieven die de komende jaren op onze agenda staan, zochten we een doorgewinterde professional die zowel strategisch als innovatief sterk is. In deze functie kan Greg ons heel goed helpen onze financiële stabiliteit en groei te handhaven," aldus dr. Jodi Berg, president-directeur en CEO van Vitamix. "Met zijn brede ervaring in de detailhandel, productie en het uitgeversbedrijf bij zowel online als offline ondernemingen én zijn affiniteit met de kernwaarden van Vitamix heeft Greg precies wat we zochten in een CFAO."

In zijn vorige functie was Teed CFO bij Comoto Holdings, het moederbedrijf van Cycle Gear, Inc., Revzilla Motorsports, LLC en J&P Cycles, LLC. Daarvóór was hij CFO bij Arhaus Furniture en bekleedde hij financiële leiderschapsfuncties bij Limited Brands (nu L Brands) en Gannett Company. Hij heeft een MBA van de Kelley School of Business van Indiana University.

"Het doet me echt plezier om in dienst te treden bij zo'n mooi bedrijf", aldus Teed. "Bij ons thuis staat al jaren een Vitamix-blender op het aanrecht, dus deze relatie voelt voor mij heel natuurlijk aan. Ik kijk ernaar uit om deel uit te maken van een bedrijf en merk waar ik zo sterk in geloof. De wetenschap dat onze producten de toon aangeven in hun categorieën, geeft me het volste vertrouwen in de toekomst van het bedrijf."

Meer informatie over Vitamix, waaronder producten, vacatures en de bedrijfsgeschiedenis, vindt u op vitamix.com.

Over Vitamix

De Vitamix-familie is een groep private familiebedrijven. Vitamix is opgericht in 1921 en maakt hoogwaardige blendapparatuur voor huishoudelijk en commercieel gebruik. Miljoenen consumenten over de hele wereld gebruiken Vitamix-producten om hun gezondheid te verbeteren en culinaire doelen te verwezenlijken. De commerciële klantenlijst van het bedrijf leest als een who's who van grote restaurantketens; chef-koks zeggen net zoveel waarde te hechten aan hun Vitamix-machine als aan hun messen. In de vroege jaren 90 ontwikkelde het bedrijf de eerste echte commerciële blender, die de aanzet gaf tot de smoothiebeweging en door de lezers van Foodservice Equipment & Supplies al negen opeenvolgende jaren werd verkozen tot de beste blender in zijn klasse. Vitamix wint prijs na prijs voor zijn producten, bedrijfscultuur en gebruikerservaring, en wordt verkocht in meer dan 130 landen. Het hoofdkwartier bevindt zich in Olmsted Township, in de buurt van Cleveland, Ohio. Meer informatie over Vitamix vindt u op www.vitamix.com.

Manager, PR en social media

Uw sessie is wegens inactiviteit verlopen en is niet meer actief.

Pagina opnieuw laden