Overslaan en naar inhoud gaan

Stijlvolle nieuwe roestvrijstalen container van Vitamix® levert gezonde, hoogwaardige blends

CLEVELAND – 8 juli 2020 – Vitamix® brengt stijl en gemak in de keuken met een nieuwe roestvrijstalen container die teruggrijpt naar de oorsprong van het bedrijf. De nieuwe roestvrijstalen Vitamix®-container van 1,4 liter combineert een strakke rvs-look met de functionaliteit van een duurzaam, vlek- en geurbestendig materiaal dat bovendien niet-reactief en gemakkelijk schoon te maken is. Hiermee maken smoothiedrinkers, gezinskoks en professionele chef-koks blends van Vitamix-kwaliteit in een stevige container die niet kromtrekt door oververhitting en niet kapot kan vallen.

Dit nieuwe roestvrijstalen alternatief voor Vitamix' klassieke, BPA-vrije blendercontainers van Eastman Tritan™ is perfect voor het maken van gezonde soepen, zuivelvrije melk, rauwe groentesmoothies en noten- en zadenboters. De roestvrijstalen container is vaatwasmachinebestendig, geschikt voor alle grote Vitamix-blenders en levert dezelfde kracht, precisie, duurzaamheid en prestaties die we van Vitamix gewend zijn, maar dan met een nieuw metalen uiterlijk. Bovendien past de fraaie roestvrijstalen Vitamix-container mooi bij andere apparaten op het aanrecht, waar hij klaarstaat om dagelijks gebruikt te worden.

"Vitamix-gebruikers hebben verschillende behoeften, wensen en voorkeuren bij het bereiden van maaltijden voor zichzelf en hun gezin, en veel van onze klanten hebben om een roestvrijstalen container gevraagd", aldus Scott Hackman, vice president strategy, brand and marketing operations bij Vitamix. "De nieuwe roestvrijstalen container van 1,4 liter voldoet aan die behoeften en biedt tegelijkertijd het vertrouwde vermogen om gezonde, hoogwaardige blends te maken in een handomdraai. Opmerkelijk genoeg is deze container nieuw en oud tegelijk; de allereerste Vitamix-blender uit 1937 had namelijk ook een roestvrijstalen container."

De roestvrijstalen Vitamix-container van 1,4 liter past op alle grote Vitamix-motorbasissen en produceert nauwkeurige texturen, van gladde purees tot grove salsa's en alles daartussenin. Dankzij het doorzichtige BPA-vrije Eastman Tritan™-deksel met lekvrije afdichting kunnen gebruikers tijdens het blenden de voortgang volgen om optimale kwaliteit te garanderen. Ook is de binnenkant van de container voorzien van een gebruiksvriendelijke Amerikaanse én metrieke maataanduiding.

Verder is de container uitgerust met Vitamix® SELF-DETECT®-technologie, waardoor blenders uit de Ascent®/Venturist®-serie de container automatisch herkennen en de instellingen aan de grootte aanpassen.

De roestvrijstalen Vitamix-container van 1,4 liter is verkrijgbaar op vitamix.com voor $ 199,95. Voor dit apparaat geldt een garantie van drie jaar.

Over Vitamix

De Vitamix-familie bestaat uit private familiebedrijven. Vitamix is opgericht in 1921 en maakt hoogwaardige blendapparatuur voor huishoudelijk en commercieel gebruik. Miljoenen consumenten over de hele wereld gebruiken Vitamix-producten om hun gezondheid te verbeteren en culinaire doelen te verwezenlijken. De commerciële klantenlijst van het bedrijf leest als een who's who van grote restaurantketens; chef-koks zeggen net zoveel waarde te hechten aan hun Vitamix-machine als aan hun messen. In de vroege jaren 90 ontwikkelde het bedrijf de eerste echte commerciële blender, die de aanzet gaf tot de smoothiebeweging en door de lezers van Foodservice Equipment & Supplies al negen opeenvolgende jaren is verkozen tot de beste blender in zijn klasse. Vitamix wint prijs na prijs voor zijn producten, cultuur en gebruikerservaring en is te vinden in meer dan 130 landen. Het hoofdkwartier bevindt zich in Olmsted Township, nabij Cleveland in Ohio. Meer informatie vindt u op www.vitamix.com.

Manager, PR en social media

Media Relations Manager

Uw sessie is wegens inactiviteit verlopen en is niet meer actief.

Pagina opnieuw laden